Teamlead Finance & Accounting – Amersfoort

Datum: 02-11-2022 | Regio: Utrecht | Dienstverband: Vast / Tijdelijk

Introductie

Op zoek naar de volgende stap in jouw carrière, liefst in een managementpositie? Start bij een beursgenoteerde multinational en stuur een team aan!


Wat is jouw werkplek?

Als één van de internationale marktleiders op het vlak van innovatieve oplossingen voor personeelsoplossingen is geen dag hetzelfde binnen deze organisatie. Wat ze doen? Ze zijn expert op het vlak van flexibele en vaste instroom van personeel bij organisaties, denk aan uitzenden en detacheren. Daarnaast zijn ze actief als consultancy- en adviesorganisatie. Juist deze branche is continu in beweging: het ene moment is de arbeidsmarkt ontzettend krap (zoals nu), een paar maanden is het precies andersom. Juist deze dynamiek maakt jouw werk als teamlead finance dynamisch en afwisselend.


Waar ben jij verantwoordelijk voor?

Als Teamlead Finance ben jij verantwoordelijk voor 7 medewerkers, waarbij je hen aanstuurt op de diverse rapportages, prognoses en budgetteringen. Je onderhoudt tevens contact met de outsource partner in het buitenland, die ondersteunt op het vlak van finance taken. Met jouw “finance management”-pet op ben jij aanspreekpunt voor belastingen, lease accounting en audits. En misschien nog wel het leukst: je hebt een voortrekkersrol op het vlak van veranderprojecten. Zie jij ergens potentiële verbeterpunten in processen? Je kunt ermee aan de slag! Jouw taken zijn:

  • Je geeft leiding aan het team en zorgt ervoor dat de processen en rapportages tijdig en correct worden uitgevoerd
  • Jij bouwt en onderhoudt relaties met diverse (interne) stakeholders, denk aan business- en sales control, auditors en payroll
  • Jij stuurt SoX-compliant bestanden aan voor management reviews, kwartale SoX files, etc.
  • Je bent nauw betrokken bij de audits: procesbewaking, conact met de accountant, overzien van de consolidatiesheets en de jaarrekeningen
  • In samenwerking me pensioenadviseurs en -verzkekeraars bewaak jij de voortgangen van de pensioenen
  • Je bent betrokken bij het afsluitproces.


Wie ben jij?

Natuurlijk heb je als finance professional een sterk cijfermatig inzicht. Tezamen met jouw analytisch denkvermogen, zorgt dit ervoor dat het opstellen van een rapport of analyse voor jou een fluitje van een cent is. Tegelijkertijd ben je pragmatisch ingesteld. Een oplossing voor een probleem heb je snel in de smiezen. Aangezien je in deze rol contact hebt met diverse stakeholders én leidinggeeft over 7 collega’s, is het ook van belang dat je communicatief sterk en motiverend bent. Jouw kritische blik en resultaatgerichtheid zorgen er bovendien voor dat je projecten tot een succes weet te brengen. Verder ben jij:

  • In het bezit van een HBO of WO-diploma in een financieel/economische richting (accountancy, bedrijfseconomie). RA/RC is een pré, maar géén harde eis
  • Ervaren in een commerciële omgeving, idealiter met business control én als het kan met leidinggevende verantwoordelijkheden. Let op: kun je niet alles afvinken? Solliciteer alsnog!
  • Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
  • Bekend met Excel, Hyperion, Oracle en Business Intelligence software
  • Communicatief sterk in de Nederlandse en Engelse taal.


Wat levert het jou op?

De kans om jezelf verder te ontwikkelen als leidinggevende bij een multinationale organisatie! En verder:

  • Een contract bij onze opdrachtgever voor een jaar, waarbij de intentie is om te verlengen voor onbepaalde tijd
  • Een salaris tussen €5.000,- en €6.000,- o.b.v. 40 uur per week
  • Een leaseauto
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaareden, denk aan een bonusregeling, tal van opleidingsmogelijkheden en de mogelijkheid om extra vakantie-uren te kopen.


Wil je meer informatie?

Laat het mij (Talitha) direct weten! Ik neem zo snel mogelijk contact op met je.

Solliciteren

Interesse in deze functie?

Ben jij de juiste persoon voor deze functie en voldoe jij aan de eisen?

Reageer!

Talitha Hunnik - Finance
   0651910566
  t.hunnik@boulder.nl
  LinkedIn
Volg ons op social media