Hoofd Financiële Administratie – Amsterdam

Datum: 10-10-2023 | Regio: Utrecht | Dienstverband: Vast / Tijdelijk

Introductie

Werken in een creatieve omgeving binnen een hecht team met internationale banden? Voor een organisatie in hartje Amsterdam zoeken wij een hoofd Financiële Administratie!

** Please note that residency in the Netherlands is required for this position. If this is not the case, your application will not be taken into consideration! **


Organisatie

Wat is jouw werkplek?

Onze opdrachtgever is een culturele broedplaats binnen de moderne kunst, met musea in Nederland en Spanje. Binnenkort kan het Verenigd Koninkrijk aan dat rijtje worden toegevoegd! Alhoewel je in jouw rol als HFA niet heel veel te maken zal hebben met je internationale collega’s, maakt dit aspect de inhoud van jouw rol als financial wel interessanter. De organisatie is plat qua hiërarchie, zo schakel jij direct met de CFO. Een mooie plek om te leren!


Functie

Waar ben jij verantwoordelijk voor?

Jouw primaire verantwoordelijkheid is het beheer van alle boekhoudkundige processen. Je stuurt een team van financials aan en draagt de expertise op het vlak van boekhoudprincipes. Een brede rol, met een coördinerende component. Jouw taken zijn:

  • Jij geeft leiding aan de administratie, waarvoor je de rapporten voorbereidt en zorgt voor een tijdige en nauwkeurige indiening van de rapportages aan het MT en andere stakeholders
  • Je bent verantwoordelijk voor het stuk financial control
  • Je houdt het overzicht op de algemene boekhouding (inclusief GL, crediteuren, debiteuren en vaste activa)
  • Je coördineert de (externe) audit, waarbij je intern en extern aanspreekpunt bent
  • Overkoepelend aan al deze taken en verantwoordelijkheden is jouw blik op het verbeteren van processen.


Functie-eisen

Wie ben jij?

Als Finance Professional heb je uiteraard de benodigde kennis en ervaring opgedaan. Tegelijkertijd is onze opdrachtgever ervan overtuigd dat juist jouw persoonlijkheid het verschil maakt! Zo ga jij soepel en effectief om met deadlines – je schiet zeker niet in de stress. Om dit te vermijden werk jij planmatig. Natuurlijk ben je in deze rol van nature goed met cijfers en analytisch, maar daarnaast ben je zeker communicatief sterk en nieuwsgierig. Leiding geven gaat jou van nature goed af. Verder ben jij:

  • In het bezit van een HBO of WO diploma in de richting van bedrijfseconomie, finance & control of accountancy
  • Ervaren (minimaal 5 jaar) in een soortgelijke rol, waarvan idealiter 2 jaar in een leidinggevende positie óf een soortgelijke verantwoordelijkheid
  • In het bezit van gedegen kennis van Nederlandse boekhoudkundige processen
  • Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
  • Uitstekend (zowel in woord als geschrift) in de Engelse taal. Dit is noodzakelijk, om dat je veel contact hebt met collega’s en stakeholders die geen Nederlands kunnen – het is immers een internationale omgeving. Een volledige beheersing van de Nederlandse taal is dan weer géén harde eis
  • Woonachtig in regio Amsterdam.


Aanbod

Wat levert het jou op?

Een mooie vervolgstap binnen een internationale en creatieve omgeving, met allerlei kansen om te groeien. En verder:

  • Een contract bij onze opdrachtgever voor een jaar met een proeftijd van een jaar
  • Een salaris tussen €5.000,- en €5.500,- (o.b.v. 40 uur p.w.) afhankelijk van kennis en ervaring
  • Een reiskostenvergoeding
  • Goede overige arbeidsvoorwaarden: een pensioenvoorziening, een laptop en smartphone, 25 vakantiedagen en vakantiegeld.


Inlichtingen

Wil je meer informatie?

Zie jij deze functie wel zitten en voldoe je aan het profiel Stuur dan je CV naar Talitha via t.hunnik@boulder.nl of neem contact op via 06 51 91 05 66.

Solliciteren

Interesse in deze functie?

Ben jij de juiste persoon voor deze functie en voldoe jij aan de eisen?

Reageer!

Talitha Hunnik - Finance
   0651910566
  t.hunnik@boulder.nl
  LinkedIn
Volg ons op social media