Financieel Medewerker – Utrecht

Datum: 30-04-2024 | Regio: Utrecht | Dienstverband: Vast / Tijdelijk

Introductie

Op zoek naar een brede rol binnen Finance & Control waarin je verder kunt ontwikkelen als financial? Start bij deze consultancy partij in Utrecht! 

 

Organisatie

Wat is jouw werkplek?
Deze internationale organisatie is al een poosje een ‘Great Place to Work’, wat ongetwijfeld iets zegt over de mensgerichtheid en innovatie van de club. Hier wil je  werken! De organisatie is een internationale marktleider po het vlak van digitale transformaties binnen allerlei sectoren, van de gezondheidszorg tot aan de bancaire sector. Behalve bij hun klanten zijn ze ook intern continu aan het doorontwikkelen, en juist het finance team speelt hier een belangrijke rol in.

 

Functie

Waar ben jij verantwoordelijk voor?

Samen met het Finance team onderhoud je nauwe contacten met de business. Jij bent medeverantwoordelijk voor de financiële en projectadministratie. Jouw taken zijn:

  • Jij zorgt voor de facturatie, waarvoor je zowel de verkoopfacturen opmaakt, facturen controleert, inkoopfacturen verwerkt en problemen oplost
  • Je borgt de volledigheid van de time card administratie en de projectenadministratie
  • Je ondersteunt bij de maandafsluiting en de controle van de jaarrekening
  • Je schoont financiële en projectadministraties op
  • Je speelt een (pro)actieve rol binnen het professionaliseren van financiële processen.

 

Functie-eisen

Wie ben jij?
Voor een financieel administratief medewerker is het misschien een open deur: jij houdt van cijfers en werkt accuraat. Het zal niet snel gebeuren dat anderen jou betrappen op een slordigheidsfoutje in je adminstratie! Behalve jouw nauwkeurigheid ben je erop gebrand om financiële processen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Van deadlines krijg jij geen stress, je werkt hier juist gestructureerd naartoe. Jouw communicatie is helder en eerlijk, wat ervoor zorgt dat anderen graag met jou samenwerken. Verder is het van belang dat jij je verantwoordelijk voelt voor je werkzaamheden en dat je intrinsiek gemotiveerd bent om processen te verbeteren. Verder ben jij:

  • In het bezit van een MBO- of HBO-diploma in een relevante richting (zoals bedrijfsadministratie, finance & control of bedrijfseconomie) óf ervaren op het vlak van accounting
  • Minimaal twee jaar ervaren in een soortgelijk. Let op – meer mag dus zeker!
  • Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
  • Goed bekend met Excel en andere systemen zoals Salesforce
  • Communicatief sterk in de Nederlandse en Engelse taal.

Aanbod

Wat levert het jou op?
Samenwerken met een gemotiveerde club financials aan de toekomstbestendigheid van deze organisatie! En verder:

  • Een contract bij onze opdrachtgever
  • Een salaris tussen €2800,- en €4000,- per maand (afhankelijk van jouw ervaring)
  • Flexibiliteit in je rol, zo kun je o.a. thuis werken
  • Uiteraard ook vakantiegeld en -dagen en een reiskostenvergoeding. De rest van het arbeidsvoorwaardelijk pakket bespreekt Talitha graag met je!

 

Inlichtingen

Wil je meer informatie?
Mailen, solliciteren of appen mag altijd (t.hunnik@boulder.nl/+31 6 51 91 05 66) als je vragen hebt! Een uitgebreide motivatiebrief is echt niet nodig. Ben je enthousiast? Kom in contact!

Solliciteren

Interesse in deze functie?

Ben jij de juiste persoon voor deze functie en voldoe jij aan de eisen?

Reageer!

Talitha Hunnik - Finance
   0651910566
  t.hunnik@boulder.nl
  LinkedIn
Volg ons op social media