Financieel medewerker in de Zorg – Utrecht

Datum: 23-08-2022 | Regio: Utrecht | Dienstverband: Vast / Tijdelijk

Introductie

Draag direct bij aan de zorg voor asielzoekers door jouw financiële expertise in te zetten!


Organisatie

Wat is jouw werkplek?

Onze opdrachtgever is in Nederland dé organisatie die de gezondheidszorg voor asielzoekers in Nederland verzorgt. De doorlopende en continu wisselende instroom van nieuwkomers in Nederland, zorgt ervoor dat de organisatie constant mee moet bewegen met nieuwe opdrachten vanuit o.a. de overheid. Je kunt het je misschien wel voorstellen: die dynamiek zorgt er ook voor dat het finance team altijd in ontwikkeling is, onder meer door de groei van het bedrijf. Het team waarin jij terecht komt is klein en ambitieus. Binnen de organisatie spelen zij een vitale rol.


Functie

Waar ben jij verantwoordelijk voor?

Als Financieel Medewerker ben jij een onmisbare schakel, zonder jou komt de financiële gezondheid van deze organisatie immers onder spanning te staan. Jij bent primair verantwoordelijk voor het verwerken van de financiële administratie en de voorbereiding van de afsluitingen. Jouw taken zijn:

  • Jij zorgt voor de verwerking van (inkoop)facturen en de wekelijkse betalingen
  • Ondersteuning in de voorbereiding van periodieke afsluitingen
  • Jij assisteert in het maken van rapportages over maandelijkse kosten
  • Je fungeert als vraagbaak voor interne stakeholders
  • Je bent betrokken bij diverse projecten en draagt bij aan het efficiënter maken van de financieel administratieve processen.


Functie-eisen

Wie ben jij?

Voor een financieel medewerker is het misschien een open deur: jij houdt van cijfers en werkt accuraat. Het zal niet snel gebeuren dat anderen jou betrappen op een slordigheidsfoutje in je administratie! Behalve jouw nauwkeurigheid ben je erop gebrand om financiële processen zo soepel mogelijk te laten verlopen. Van deadlines krijg jij geen stress, je werkt hier juist gestructureerd naartoe. Jouw communicatie is helder en eerlijk, wat ervoor zorgt dat anderen graag met jou samenwerken. Verder is het van belang dat jij je verantwoordelijk voelt voor je werkzaamheden en dat je intrinsiek gemotiveerd bent om processen te verbeteren. Verder ben jij:

  • In het bezit van een MBO diploma in een relevante richting (zoals bedrijfsadministratie)
  • Beschikbaar voor 24 tot 32 uur per week
  • Ervaren in Excel
  • Communicatief sterk in de Nederlandse taal.


Aanbod

Wat levert het jou op?

Een mooie kans om bij te dragen aan de maatschappij, door financiële processen op rolletjes te laten lopen. En verder:

  • Een tijdelijk contract bij onze opdrachtgever met een proeftijd van één maand met uitzicht op een vast contract
  • Een salaris tussen €2.700,- en €3.400,- per maand
  • Flexibiliteit in je rol, zo kun je o.a. thuis werken
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, conform cao Huisartsenzorg.

Inlichtingen

Wil je meer informatie?

Zie jij deze functie wel zitten en voldoe je aan het profiel? Stuur dan je CV naar Talitha via t.hunnik@boulder.nl of neem contact op via 06 51 91 05 66.


Sollicitatie

Boulder Detachering, een keigoed team uit Midden-Nederland

Boulder is een ondernemend en no-nonsense personeelsbemiddelingsbureau uit het midden van het land. Boulder biedt een sterk netwerk in en voor techneuten en financials. Boulder adviseert en bemiddelt MBO en HBO geschoolde professionals in de techniek met als specialisme elektro- en de werktuigbouwkundige installatietechniek. We zijn persoonlijk betrokken, eigenwijs, open en betrouwbaar en hechten waarde aan gelijkwaardigheid. Onze mensgerichte en ondernemende aanpak staat garant voor een onderscheidend resultaat.

Solliciteren

Interesse in deze functie?

Ben jij de juiste persoon voor deze functie en voldoe jij aan de eisen?

Reageer!

Talitha Hunnik - Finance
   0651910566
  t.hunnik@boulder.nl
  LinkedIn
Volg ons op social media