Consultant Arbeidsbemiddeling Finance – Amersfoort

Datum: 18-06-2024 | Regio: Utrecht | Dienstverband: Vast / Tijdelijk

Introductie

Ben jij resultaatgericht en haal je veel energie uit écht iets betekenen voor mensen? Sluit je aan bij Boulder! En maak impact op het werkgeluk van professionals en opdrachtgevers in ons netwerk. 

 

Wat is jouw werkplek? 

De leukste werkgever van Nederland. Boulder, natuurlijk! Even los van dit hoge “Wij van WC-eend”-gehalte: wij zijn een groeiende organisatie binnen de arbeidsbemiddeling met een focus op finance en techniek en een hoofdkantoor in Amersfoort. We hechten waarde aan lol hebben in wat je doet en dit met kwaliteit doen. Als jij Boulder versterkt werk je intern nauw samen met Jeroen en Dennis in team Finance. Talitha zal er zijn voor je inwerkperiode, en ook Sanne, Michiel, Tamara en Patrick zie je op kantoor. En dat is het – zo overzichtelijk zijn we (nog)! Dat maakt de lijnen kort, de communicatie duidelijk, en zorgt er bovenal voor dat er ontzettend veel mogelijk is met betrekking tot de ontwikkeling van jou én de organisatie. Want ja, zo zien wij het wel: die organisatie is ook van jou! We zijn expert in ons vakgebied, een tikkie eigenwijs en behoorlijk nieuwsgierig. En elke dag zijn we erop gebrand om (waarden en drijfveren van) professionals met de (cultuur en visie van de) mooiste opdrachten te verbinden.  

 

Waar ben jij verantwoordelijk voor? 

Als Consultant Arbeidsbemiddeling ben je verantwoordelijk voor het vinden en spreken van de beste professionals op de arbeidsmarkt, specifiek binnen het specialisme finance. Dit doe jij zowel met de vacature als de professional als uitgangspunt, wat betekent dat je voor opdrachtgevers op zoek gaat naar beschikbaar talent, maar zeker ook proactief goede professionals aan je bindt zonder dat er een vacature of opdracht is. Jouw taken: 

  • Jij spreekt opdrachtgevers over hun behoefte, inventariseert vacatures en pakt het recruitmentproces zelfstandig op, van A tot Z 

  • Je voert kennismakingsgesprekken en maakt vervolgafspraken met de professionals in je netwerk. Je stelt kandidaten (proactief) voor 

  • Je benadert kandidaten op LinkedIn en via andere kanalen 

  • Je houdt jouw procedures en talentpools goed bij in ons ATS. Begin 2025 gaan we over op een nieuw systeem! 

  • Je neemt een adviserende rol aan richting opdrachtgevers en collega’s wanneer jij verbeterpunten en/of kansen ziet in de markt of het recruitmentproces. 

 

Wie ben jij? 

Ben jij door de wol geverfd als professional binnen de arbeidsbemiddeling? Of sta je nog aan het begin van je carrière? Omdat er binnen Boulder zoveel kansen liggen, staan we voor allebei open. Hoe dan ook ben jij enthousiast en mensgericht. Je neemt makkelijk het initiatief tot contact, live, telefonisch, maar wanneer een contactpersoon liever appt – ook prima. Jouw inlevingsvermogen zorgt ervoor dat je écht te horen krijgt wat iemand nodig heeft. Tegelijkertijd sta je open voor feedback en durf je het aan om een kritische noot te plaatsen. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, wat ervoor zorgt dat je zelfstandig aan de slag gaat, maar ook om hulp vraagt wanneer nodig. Humor en lichtvoetigheid vinden we ook belangrijk. Een grapje op kantoor? Daar doe jij graag aan mee! Verder ben jij: 

  • In het bezit van HBO werk- en denkniveau, idealiter aantoonbaar middels een relevante studieachtergrond  

  • Ervaren op het vlak van recruitment en/of accountmanagement, met een minimum van twee jaar. Je bent bekend met de arbeidsbemiddeling en zoekt nu naar verdieping 

  • Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week 

  • Woonachtig in regio Amersfoort.  

 

Wat levert het jou op? 

De kans om impact te maken op een groeiende organisatie en jouw stempel te drukken op de arbeidsmarkt. Én de mogelijkheden voor jouw carrière zijn talrijk. Dat heb je zelf in de hand. En verder: 

  • Een contract bij Boulder voor een jaar, met de intentie om te verlengen voor onbepaalde tijd 

  • Natuurlijk een marktconform salaris. Dit is volledig afhankelijk van jouw ervaring als en bespreken we daarom liever telefonisch 

  • 25 vakantiedagen 

  • Een leaseauto zonder eigen bijdrage die je ook buiten werk mag gebruiken 

  • Een laptop en telefoon, pensioensopbouw, de mogelijkheid om vakantie bij te kopen 

  • De leukste collega’s. Duh.  

 

Wil je meer informatie? 

Ben jij onze nieuwe collega? Je mag altijd direct contact opnemen met mij (Talitha) via t.hunnik@boulder.nl of neem contact op via 06 51 91 05 66. Je mag natuurlijk ook ‘klassiek’ solliciteren door je CV te sturen, maar ik vertel je nog liever meer tijdens een telefonische kennismaking! 

Organisatie

   

Functie-eisen

Solliciteren

Interesse in deze functie?

Ben jij de juiste persoon voor deze functie en voldoe jij aan de eisen?

Reageer!

Talitha Hunnik - Finance
   0651910566
  t.hunnik@boulder.nl
  LinkedIn
Volg ons op social media