Business Administrator – Amsterdam

Datum: 10-11-2023 | Regio: Noord-Holland | Dienstverband: Vast / Tijdelijk

Introductie

Wil jij bijdragen aan de financiële administratie van een groeiende, internationale organisatie? Dit is je kans!


Organisatie

Wat is jouw werkplek?

De afgelopen decennia is deze multinational snel uitgebreid van Japan naar Europa en Amerika. Het Europese hoofdkantoor, gevestigd op steenworp afstand van de Arena, speelt een cruciale rol in het bedienen van de Europese markt. De afgelopen vijftien jaar is het merk ook hier sterk aan het groeien. Hoe dat kan? De technologie is uitstekend en vooruitstrevend en de kwaliteit van de geleverde producten is erg hoog. Daarnaast is de bedrijfsvoering slim. De organisatie bevindt zich op strategische locaties en heeft marketing goed en professioneel ingericht. Daarnaast werkt de organisatie immers toekomstgericht, wat betekent dat ze ook op het gebied van finance willen optimaliseren. Dit ga jij met jouw team oppakken!


Functie

Waar ben jij verantwoordelijk voor?

Als Business Administrator ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van de financiële afdeling en voor de financiële administratie. Jouw taken zijn:

  • Het verwerken van de crediteuren- en debiteurenadministratie
  • Je onderhoudt de data in SAP
  • Je verzorgt de voorbereiding voor de maandelijkse en jaarlijkse rapportages
  • Je assisteert bij het jaarlijkse audit proces.


Functie-eisen

Wie ben jij?

Natuurlijk heb je als finance professional een sterk cijfermatig inzicht. Tezamen met jouw analytisch denkvermogen, zorgt dit ervoor dat het opstellen van een rapport of analyse voor jou een fluitje van een cent is. Tegelijkertijd ben je pragmatisch ingesteld. Een oplossing voor een probleem heb je snel in de smiezen. Jouw kritische blik en resultaatgerichtheid zorgen er bovendien voor dat je projecten tot een succes weet te brengen. Verder ben jij:

  • In het bezit van HBO werk- en denkniveau, aantoonbaar middels een diploma
  • Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
  • Handig met MS Excel
  • Bekend met SAP en IFRS (geen harde eis, wel handig)
  • Communicatief sterk in de Nederlandse en Engelse taal.


Aanbod

Wat levert het jou op?

De kans om jezelf te ontwikkelen als finance professional bij een ambitieuze, mensgerichte club. Je kunt hier nog zoveel oppakken! En verder:

  • Een jaarcontract met de intentie tot een duurzame samenwerking
  • Een salaris tussen €3.600,- en €4.100,- (o.b.v. 40 uur p.w.)
  • Een mooi pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, met bijvoorbeeld een bonus-structuur, een pensioensbijdrage vanuit je werkgever, 25 vakantiedagen en een bijdrage voor je fitnesabbonement
  • De mogelijkheid om deels thuis en deels op kantoor te werken – net wat je fijn vindt.


Inlichtingen

Wil je meer informatie?

Zie jij deze functie wel zitten en voldoe je aan het profiel? Stuur dan je CV naar Talitha via t.hunnik@boulder.nl of neem contact op via 06 51 91 05 66.


Sollicitatie

Boulder Detachering, een keigoed team uit Midden-Nederland

Boulder is een ondernemend en no-nonsense personeelsbemiddelingsbureau uit het midden van het land. Boulder biedt een sterk netwerk in en voor techneuten en financials. Boulder adviseert en bemiddelt MBO en HBO geschoolde professionals in de techniek met als specialisme elektro- en de werktuigbouwkundige installatietechniek. We zijn persoonlijk betrokken, eigenwijs, open en betrouwbaar en hechten waarde aan gelijkwaardigheid. Onze mensgerichte en ondernemende aanpak staat garant voor een onderscheidend resultaat.

Solliciteren

Interesse in deze functie?

Ben jij de juiste persoon voor deze functie en voldoe jij aan de eisen?

Reageer!

Talitha Hunnik - Finance
   0651910566
  t.hunnik@boulder.nl
  LinkedIn
Volg ons op social media